background

      

آلية التعامل مع شكاوى المستفيدين:

1. التحقق من صلاحيه قبول شكوى العميل وفقا للائحة هيئه الاتصالات

2. فتح بلاغ واعطاء العميل رقم البلاغ

3. متابعه البلاغ من قبل الادارات المعنية

4. ابلاغ العميل بالإفادة برسالة نصية والخطوات التي تمت لمعالجة شكواه

5. سيتم معالجة الشكوى خلال فترة زمنية مقدارها 7 أيام عمل بإذن الله

6. في حاله التعويض يتم إبلاغ العميل بالأوراق المطلوبة

يسعدنا استقبال الشكاوى والاقتراحات على

هاتف:920010895

لبريد الإلكتروني :info@laststep.com.sa



Complaints handling procedures

1. Verify the validity of accepting the customer’s complaint in accordance with the Communications Authority’s regulations

2. Open a claim and give the customer the claim number

3. Follow up on the claim by the concerned department

4. Inform the customer by text message the steps that have been taken to handle his complaint

5. The complaint will be handled within a period of 7 working days.

6. In case of reimbursement the customer will be informed of the required documents

We welcome your complaints and suggestions, kindly contact us on

Phone :920010895

Email:info@laststep.com.sa